Signify починає співпрацювати з НХЛ в якості «переважного партнера по освітленню».

Signify уклала союз з Національною Хокейною Лігою, щоб стати «переважним партнером по освітленню» арен НХЛ і, можливо, тисяч ковзанок в Північній Америці. Компанія сподівається, що угода призведе до реалізації всіляких світлотехнічних проектів, в тому числі протизасліпного (антиблікового) освітлення льодових арен, простіру, систем Інтернету речей (IoT) і UF-C дезінфекції.

Signify оголосив про нове партнерство, яке допоможе ковзанкам знизити споживання енергії та викиди вуглекислого газу за рахунок світлодіодного освітлення. «Ці рішення можуть допомогти індустрії хокею з шайбою зменшити вплив на навколишнє середовище за рахунок підвищення енергоефективності, а також забезпечення переваг для здоров’я і благополуччя, а також поліпшити враження уболівальників», — заявили в компанії.

Signify заявила, що партнерство націлене на «більше 4800 льодових ковзанок по всій Північній Америці, від великих арен до громадських об’єктів». Потенціал для розширення бізнесу здається реальним не тільки з нерухомістю НХЛ, але і в інших місцях. НХЛ працює як свого роду маркетинговий партнер для Signify, оскільки визначає можливості не тільки для тих, хто перебуває на безпосередній орбіті НХЛ.

«Партнерство надає Signify ексклюзивні маркетингові права і позначення, які зв’яжуть компанію з НХЛ, власниками ковзанок, гравцями, уболівальниками і заходами», — сказав в інтерв’ю LEDsMagazine представник світового виробника. «Signify і НХЛ працюватимуть разом, щоб допомогти власникам і операторам ковзанок впроваджувати і оновлювати екологічне освітлення».

Спортивне освітлення Signify включає в себе багато аспектів життя стадіону, не останнім з яких є висвітлення льоду за допомогою світлодіодних прожекторів ArenaVision, що забезпечують підтримку ігор і телемовлення у високій роздільній здатності. Signify зазначила, що в хокеї часто бувають відблиски від льоду, і повідомила, що її служби освітлення враховують це.

Компанія також надає освітлення для громадських місць, а також кольорову підсвітку фасадів і дисплеїв, яка підсилює враження і атмосферу всередині і за межами стадіону. Його система управління Interact Sports дозволяє операторам стадіону використовувати підключення до Інтернету і перемикати кольорові вогні за допомогою кнопок, часто в поєднанні з музикою.

Іноді компанія забезпечує просто освітлення поля, наприклад, на крикетному стадіоні Мотера (Motera) на 110 000 місць в Індії. Інші спортивні проекти Signify включали більш широке застосування продуктів з її портфоліо, як, наприклад, на японському стадіоні Toyota.

Signify, як і інші постачальники освітлювальних приладів, почала поставляти УФ-продукти для використання в роздягальнях для захисту від вірусу SARS-CoV-2, як це було нещодавно зроблено для лондонської команди з регбі Harlequins, для футбольної команди PSV Eindhoven в Голландії і футбольної команди RB Leipzig в Німеччині.

Для UV-C Signify використовує ртутно-парову технологію. Деякі постачальники UV-C використовують світлодіодні випромінювачі, наприклад, ті, які надає Crystal IS виробнику світильників Healthe Inc. для використання футбольною командою Miami Dolphins.

Марк Халпер, Ledsmagazine

Подписка на новости