Зустріч Hager і FEGIME Future.

Поїздка до французького міста Оберне (Obernai) на завод компанії Hager Group GmbH & Co. KG в рамках проекту FEGIME Future була запланована ще в квітні минулого року, але була відкладена через пандемію. В останні місяці подорожі як і раніше були утруднені, але зустріч 20 учасників FEGIME Future з 11 країн зі стратегічним партнером-постачальником Hager відбулася 29-30 апреля 2021 року в цифровому форматі.

 Центральною темою онлайн-зустрічі було обговорення шляху до подальшого розвитку і взаємодії з клієнтами, покупцями компанії Hager – електриками / монтажниками і оптовими компаніями, дистриб’юторами. Обговорювалися як нові цифрові способи взаємодії з «типовим» невеликим «домашнім» електриком / монтажником, так і нові цифрові можливості для оптових продавців FEGIME, які можуть здійснювати покупки у Hager в електронному вигляді.

Команда директорів по роботі з ключовими клієнтами в складі Роджера Клессі і Пітера Колдуелла підготувала безліч матеріалів і дискусій. Але спочатку – в честь дуже довгих і тісних відносин між FEGIME Future і сім’єю Хагер – учасників зустрічі привітав Деніел Хагер: «Сьогодні я в третій раз (після 2009 і 2015гг.) зустрічаюся з представниками FEGIME FUTURE. Вперше – в цифровому форматі. У сімейному бізнесі підготовка наступного покоління – ключ до успіху. Особливо в нашій галузі, де стійкість бізнесу заснована на довірі, надійності і якості. Чудова ініціатива виконавчого директора Девіда Гарратта і ради директорів FEGIME. Спасибі, що поділилися нею з нами. З нетерпінням чекаю на зустріч найближчим часом».

Шлях до покупця-електрика / монтажника.

Коротко розглянувши типовий образ клієнта («Маріо»), в цій частині зустрічі основну увагу було приділено додатку «Hager Ready». Цей цифровий інструмент вже впроваджений в 6 країнах. У планах – розширити географію до 12 країн до кінця 2022 року. Його мета – допомогти користувачам виконувати роботу швидше і ефективніше, щоб заощадити час і гроші.

Французькі інсталятори вже впевнені, що це економить їм цілу годину на кожному замовленні. Великою перевагою для них є те, що вони можуть використовувати його для остаточного друку друкованих плат на місці, замість того, щоб ще раз повертатися на об’єкт після їх виготовлення.

FEGIME Future змогли використати свої знання про «больові точки» клієнтів, щоб внести цінні пропозиції щодо поліпшення або доповнення додатку, щоб зробити його ще більш ефективним засобом допомоги монажнікам в їх країнах.

Шлях до покупця-оптовика.

Звичайно, не тільки інсталятори хочуть виконувати роботу швидше і ефективніше. Оптовики в рівній мірі зацікавлені в оптимізації своїх процесів, як і постачальники.

І це саме те, над чим зараз працюють в Hager. Метою проекту є покращення досвіду цифрових замовлень для оптовиків шляхом додавання нових функцій, надання більшої кількості даних і поліпшення управління потоками. Це повинно забезпечити швидкий успіх для оптових компаній з більшості країн і привести до середньострокових змін у планах розвитку IT кожної компанії.

На даний момент вже були проведені інтерв’ю з клієнтами у Франції, Нідерландах, Польщі та Великобританії, і тепер FEGIME Future також мала можливість внести свій внесок.

Були задіяні не тільки замовлення і повторні замовлення, а й управління відкритими замовленнями, виставлення рахунків, а також повернення і претензії – важливі частини процесу закупівель, які повинні безперебійно працювати у співпраці між постачальником і оптовиком. Чи актуально це в країнах учасників зустрічі? Що їм сподобалося, а що не сподобалося? Чого не вистачає? 20 учасників FEGIME Future з 11 країн FEGIME прагнули повідомити свої відгуки, враження, вимоги та можливі підводні камені присутньої міжнародній команді Hager.

Підписатись на наші новини