5 причин, за якими відкриті API є ключем до цифрової трансформації і майбутнього зростання.

 

 Ян Шефер, компанія ABВ.

«Платформні бізнес-моделі» контролюють більшу частину світової економічної діяльності. Використання онлайн-«сватів» або технологічних структур для покупки, продажу та обміну все більше підриває традиційний бізнес.

Велика частина доходів платформних компаній генерується не за рахунок продажу продуктів, а все частіше за рахунок інтерфейсів прикладного програмування (API), які сприяють розвитку економіки платформи. Тому наявність стратегії API важливо для кожної компанії як частини будь-якої стратегії цифровий трансформації, а також диференціації, необхідної для збереження актуальності на ринку.

API автоматизують онлайн-з’єднання

API – це клей, який скріплює Інтернет. Вони дозволяють різним програмам взаємодіяти і забезпечують контрольований доступ до внутрішніх даних. Компанії використовують API-інтерфейси для поліпшення своїх додатків або для поліпшення їх іншими в Інтернеті за допомогою відкритих API-інтерфейсів.

Прикладами відкритих API є інтерфейси до загальнодоступних даними про погоду, які дозволяють погодних додатків адаптувати прогноз до місця розташування користувача, і інтерфейси аутентифікації, які дозволяють користувачам входити на інші сайти за допомогою своїх профілів у соціальних мережах.

Отже, які п’ять ключових речей потрібно знати людям?

1. API підвищують цінність для клієнтів

Очікування клієнтів різко змінилися всього кілька років тому. Наприклад, сьогодні клієнти очікують легкого підключення для продуктів і послуг. Очікується, що продукти будуть розумними і будуть автоматично інтегруватися у всіх доменах, наприклад, в будинках, автомобілях і на робочих місцях.

API-інтерфейси забезпечують цю інтеграцію і стали ключем до ринкової значущості для багатьох компаній.

2. API підвищують цінність для компаній

Створення цифрової екосистеми – безумовно, найбільша вигода для компанії. API збільшують охоплення компанії. Зв’язування зі сторонніми додатками і платформами збільшує доступність і закладає основу для значного зростання залучення клієнтів і продажів.

API-інтерфейси також можуть приносити дохід, стягуючи плату за використання самого API або допомагаючи створювати нові продукти, які надають цінні дані для клієнтів B2B. З точки зору інвестора, API-інтерфейси є ознакою того, що у компанії є інфраструктура для створення екосистеми навколо своїх клієнтів і продуктів.

3. API роблять розробку швидше

Також існує безліч внутрішніх застосувань приватних API в командах розробників компаній. Надаючи стандартизовані, добре документовані і незалежні функції, які можуть використовувати інші, API-інтерфейси спрощують роботу внутрішніх розробників, спрощуючи взаємодію між старими і новими системами. API-інтерфейси також спрощують впровадження та тестування складних систем, а також підвищують їх безпеку.

4. API роблять інновації гнучкими

Протягом деякого часу організації зверталися до зв’язків з проміжним програмним забезпеченням і корпоративними додатками, які дають їм повний контроль над середовищем. Перевага відкритих API-інтерфейсів з точки зору інновацій полягає в тому, що вони використовують дані і обчислювальну потужність інших.

Відкриття API також дає більше свободи партнерам, співтовариствам і кінцевим користувачам для створення нових рішень з новими перспективами. Облік їх відгуків може прискорити безперервне вдосконалення продуктів і розробку нових функцій. Іноді істинний комерційний потенціал стає очевидним тільки тоді, коли партнери починають працювати з API.

5. API-інтерфейси забезпечують доступ до економіки платформи.

Зростання платформної економіки не показує ознак уповільнення. Тільки платформи можуть зробити складний цифровий світ керованим і зручним, і тільки API-інтерфейси забезпечують міжмашинну взаємодію, необхідну для взаємодії з платформою. Незалежно від того, чи стає компанія провайдером сама або бере участь в платформах, API-інтерфейси – єдиний шлях всередину.

Компанії повинні знати, що створення стратегії API вимагає часу. Він починається з визнання того, що API-інтерфейси самі по собі є цілісним продуктом. Компанії повинні визначати вимоги ринку і управляти API протягом усього життєвого циклу. Завдяки зворотньому зв’язку і ідеям від партнерів, спільнот і кінцевих користувачів API можуть розвивати бізнес-моделі і розширювати екосистему для реалізації нових видів комерційних можливостей.

У компанії ABB наша відкрита платформа API прискорює розвиток автоматизації розумного будинку. API допоміг нам налагодити партнерські відносини з іншими компаніями, які інтегрували пропозицію ABB Smart Home зі своїми послугами і рішеннями.

Ми закликаємо розробників використовувати API і створювати нові захоплюючі програми для себе або більш широкого кола користувачів Розумного будинку. Щоб отримати пораду або просто обговорити, як API-інтерфейси інтелектуальної будівлі ABB можуть допомогти вашій компанії в досягненні нових можливостей на вашому ринку, зв’яжіться з нами.

https://www.abb-conversations.com/2021/01/the-5-reasons-why-open-apis-are-the-key-to-digital-transformation-and-future-growth/


Ян Шефер, компанія ABB, Команда глобального управління продуктами підрозділу Smart Buildings

Підписатись на наші новини