8 тенденцій Customer Experience (клієнтського досвіду) на 2021 рік від Стівена Ван Беллегема (Steven Van Belleghem)

Customer Experience або Клієнтський Досвід – це сукупність вражень, які отримує клієнт при взаємодії з компанією, яка надає йому послугу або поставляє товар. Які тенденції споживчого досвіду визнача́тиме 2021 рік? Як буде виглядати CX (Customer Experience) в 2021 році? На думку Стівена Ван Беллегема ці 8 трендів обслуговування клієнтів в наступному році будуть явно простежуватися і їх вплив буде величезним. Від психологічного благополуччя клієнтів до масштабування місцевого бізнесу і від нульового мислення до доданої вартості розваг – це лише невелика частина того, чого ми можемо очікувати. Якщо вас цікавить майбутнє клієнтського досвіду, якщо вам подобаються тенденції CX, вам сподобається це відео. Стівен Ван Беллегхем – міжнародний спікер. За останні роки Стівен провів більше 1000 презентацій на заходах в більш ніж 40 країнах. Його ключовий досвід – це орієнтованість на клієнта і якість обслуговування клієнтів. Поєднання клієнтоорієнтованого мислення, новітніх технологій і людського початку є керівним принципом в презентаціях Стівена.

Підписатись на наші новини