5 способів, якими більш дрібні дистриб’ютори можуть конкурувати з гігантами електронної комерції.

Все починається з вашого веб-сайту, але на цьому не закінчується. Спеціаліст по стратегії інтернет-маркетингу B2B Боб ДеСтефано розповідає, як невеликі дистриб’ютори можуть отримати максимальну користь з Інтернету.

На ринку, де домінують великі гравці електронної комерції, більш дрібні дистриб’ютори можуть відчувати, що шанси складаються проти них. Великі онлайн-дистриб’ютори і компанії електронної комерції B2B мають сильний купівельний попит, великі бюджети і проводять солідні маркетингові кампанії. Хоча конкуренція з цими великими гравцями може здатися складним завданням, ви, як дрібніший дистриб’ютор, володієте унікальними перевагами і якостями, які можуть зробити вас грізним конкурентом. Ось як ви можете зрівняти шанси.

1. Запропонуйте привабливий і елегантний веб-сайт.

Це може здатися очевидною рекомендацією, але з неї потрібно почати. Багато великих гравців електронної комерції не пропонує привабливих і елегантних веб-сайтів. Вони часто завантажені величезною і відволікає колекцією списків продуктів, різних пропозицій і рекламних оголошень постачальників.

Як невеликий дистриб’ютор ви можете запропонувати конкурентну перевагу, пропонуючи більш привабливий веб-сайт електронної комерції з мінімальними відволікаючими факторами. Інтуїтивно зрозуміла навігація, багатогранний пошук по всьому сайту, сторінки продуктів з багатим вмістом, цільові рекламні банери і оптимізований процес оформлення замовлення забезпечать орієнтованість на клієнта, що призведе до зростання продажів. Крім того, не думайте, що вам потрібно пропонувати онлайн-магазин з кожним товаром, що продається. Часто застосовується правило 80/20, коли 80% ваших продажів доводиться на 20% пропонованих вами продуктів. Продвигайте ті 20% товарів, які показують найвищи показники продажів, щоб створити привабливий веб-сайт для поширення електронної комерції, яким можна керувати.

Існує безліч варіантів створення привабливого і елегантного веб-сайту електронної комерції. Мої клієнти добилися великого успіху, використовуючи платформу, яка повністю налаштовуеться – таку як Magento Commerce, а також варіанти SaaS (програмне забезпечення як послуга), такі як BigCommerce і Shopify.

2. Використовуйте свій менший розмір, щоб персоналізувати обслуговування клієнтів.

Може здатися, що великі гравці в сфері електронної комерції домінують на ринку, але як дрібніший дистриб’ютор ви отримуєте значну перевагу, якої не вистачає великим гравцям. Ваш менший розмір дає вам можливість бути більш гнучкими в підході до електронної комерції. Це дає вам можливість швидко реагувати, щоб краще обслуговувати ваших клієнтів.

Індивідуальне обслуговування і турбота про клієнтів є ключовими перевагами невеликого гравця. Через свого величезного розміру більші онлайн-дистриб’ютори не можуть запропонувати такий рівень обслуговування. Великі компанії прагнуть домогтися великих обсягів продажів. Невеликі компанії можуть змінити це рівняння і створити більш міцні довгострокові відносини, будучи ближчим до своїх клієнтів.

Як можна частіше звертайтеся до своїх клієнтів особисто. Слухайте і відповідайте на їхні запитання і коментарі. Ця увага до деталей є для вас унікальним аргументом на користь продажу, оскільки гігантам буде непросто зробити те ж саме.

3. Пропонуйте привабливий контент для просування своїх знань.

Люди не завжди хочуть мати з вами справу тільки тому, що ви пропонуєте потрібні продукти за правильну ціну. Вони вибирають вас, тому що у вас є досвідчена і кваліфікована команда, яка пропонує клієнтам цінні спеціалізовані знання про використання і застосуванні ваших продуктів. Великі гравці електронної комерції часто ігнорують цінність навчання клієнтів.

Щоб змагатися з «великими хлопцями», використовуйте свої спеціалізовані знання на своєму веб-сайті електронної комерції, пропонуючи освітній ресурсний центр з цінних контентом в різних формах, включаючи:

– Цікавий і розумний блог

– Статті про прогресивний досвід і тренди

– Відео на тему «Як … ..»

– Посібники, що завантажені на сайт

– Вебінари

– Подкасти

Просуваючи свої знання, а не просто продаючи свої продукти, ви створите свою команду в якості експертів та сформуете унікальну диференціацію, яка буде помічена вашими клієнтами.

4. Налагоджуйте відносини зі своїми клієнтами.

Щоб домогтися успіху, вам необхідно розвивати культуру взаємодії з клієнтами і прислухатися до них, щоб ви могли вдумливо реагувати на їхні відгуки. Електронний маркетинг, орієнтований на клієнта, і маркетинг в соціальних мережах нададуть вам можливість налагодити постійний інтерактивний діалог з вашими клієнтами на вимірної і рентабельної основі.

При ефективному проведенні рекламна розсилка по електронній пошті є відмінним способом просування нових продуктів і заохочення повторних покупок. Згідно з дослідженням, проведеним Convince and Convert, 44% одержувачів електронної пошти здійснюють як мінімум одну покупку в рік на основі рекламного листи і витрачають на 138% більше, ніж люди, які не одержують пропозицій по електронній пошті. Отже, якщо ви не розсилаєте рекламні листи, пора починати. Крім того, освітній інформаційний бюлетень по електронній пошті надасть можливість поділитися своїми знаннями з клієнтами і тримати вашу компанію в центрі уваги.

При правильній стратегії ваша дистриб’юторська компанія може також використовувати соціальні мережі для розвитку відносин з клієнтами і залучення нових. Створення брендової присутності в основних соціальних мережах може допомогти вам підтримувати міцні відносини з клієнтами і зміцнювати довіру, підвищувати впізнаваність бренду, направляти трафік на ваш веб-сайт і безпосередньо спілкуватися з клієнтами.

5. Залучайте нових клієнтів за допомогою пошуку.

Сьогодні в 80% покупок B2B покупець знаходить постачальника, а не навпаки. Тому надзвичайно важливо, щоб ваш веб-сайт електронної комерції був добре розміщений в пошукових системах, щоб забезпечити максимальне охоплення цільових клієнтів.

Оптимізація для пошукових систем, також відома як SEO, – це безперервний процес підвищення привабливості сторінок вашого веб-сайту для пошукових систем з метою досягнення більш високих позицій органічним шляхом, тобто безкоштовно. Ваша SEO-кампанія повинна бути спрямована на те, щоб ваш сайт потрапляв на першу сторінку результатів пошуку. Чим вище ви розміщені на першій сторінці результатів пошуку, тим краще, оскільки більшість користувачів вважають за краще натискати на перші кілька посилань.

При використанні реклами з оплатою за клік, або PPC (Pay per Click), ваша компанія буде платити наперед визначену суму, щоб текстова реклама відображалася в результатах платного пошуку. Ви будете платити тільки тоді, коли користувач дійсно натискає на ваше оголошення і відвідує ваш сайт, незалежно від того, як часто відображається оголошення, що робить його більш орієнтованим на результат через рекламу в Інтернеті в порівнянні з традиційною друкованою рекламою. Крім того, реклама PPC може бути націлена на географічні регіони, щоб гарантувати, що реклама буде відображатися в пошукових системах в межах вашої території.

Якщо ціни на ваші продукти є доступними для широкого загалу на вашому веб-сайті, та у вас є фотографії до вашої номенклатурі, подумайте про використання Google Merchant Center, щоб зробити ваші продукти доступними для потенційних клієнтів, коли вони шукають товару на будь-якому з ресурсів Google. Незважаючи на суворість вимог до даних та до специфікації, ці зусилля можуть принести великі дивіденди у вигляді постійного припливу нових клієнтів.

Нарешті, ви можете використовувати Google My Business і Bing Places for Business для просування своєї дистриб’юторської компанії в результатах локального пошуку – безкоштовно. Після того, як ви заявите права на свої бізнес-профілі, ви зможете управляти тим, як ваша компанія буде відображатися в результатах пошуку, включаючи назву компанії, місце розташування, години роботи і фотографії. Крім того, ви можете дізнатися, як і де вас шукають, а також відстежувати відгуки клієнтів і відповідати на них.

Конкуренція невеликого дистриб’ютора з гігантами електронної комерції схожа з сюжетом «Давид проти Голіафа». Але так само, як Давид переміг в битві з Голіафом, у вас є всі підстави для оптимізму щодо вашого успіху. Використовуючи ці стратегії і свої унікальні переваги, ви будете обладаеть саме тими якостями, які необхідні для досягнення успіху.

Боб ДеСтефано (Bob DeStefano) – стратег, фахівець з інтернет-маркетингу в сфері B2B, автор і професійний спікер з більш ніж 25-річним досвідом допомоги дистриб’юторам і виробникам в збільшенні числа потенційних клієнтів, продажів і прибутків в Інтернеті.

Оригінал статті: https://www.mdm.com/blog/technology/5-ways-smaller-distributors-can-compete-with-the-e-commerce-giants/?MailingID=%CAMPAIGNID%&utm_source=MDM+Update+Newsletter&utm_medium=Newsletter&utm_campaign=1100325551&oly_enc_id=3247B2834912C9W

Підписатись на наші новини