Signify (торгова марка Philips) досягає екологічні цілі і переосмислює ринок освітлення офісних приміщень, охоплений пандемією.

З гордістю оголосивши про повне припинення викидів CO2 в більшості операцій Signify, генеральний директор компанії Ерік Рондолат сьогодні позначив майбутнє освітлення, яке зможе забезпечити ще більшу екологічну стійкість і буде спиратися на продукти і послуги, які не залежать від невизначеності в сегменті «офісного світла», що працює в умовах пандемії.

За словами генерального директора Рондолата, нові можливості для бізнесу освітлення офісних будівель можуть скоротитися, але компенсувати ці втрати можна за рахунок розширення потенціалу в інших сегментах – садівництво, Інтернет речей, освітлення ультрафіолетового діапазону (UF-C), освітлювальна продукція “for human wellbeing” і 3-D друк.

Він також заявив, що тепер компанія використовує 100% поновлювану електроенергію для власних потреб. Нікола Кімм, глава відділу сталого розвитку, навколишнього середовища, здоров’я та безпеки компанії Signify, повідомив журналу LEDs Magazine, що джерела енергії в основному вітряні і сонячні, і не включають ядерну – технологію, яка, на думку деяких прихильників екологічної політики, повинна стати частиною глобальних ініціатив зі скорочення викидів CO2.

Оригінальний текст: https://www.ledsmagazine.com/specialty-ssl/article/14182967/as-signify-hits-environmental-goals-it-rethinks-the-pandemicstruck-commercial-market?utm_source=LED+News+%26+Insights&utm_medium=email&utm_campaign=CPS200909049&o_eid=5121H0454478G3Z&rdx.ident%5Bpull%5D=omeda%7C5121H0454478G3Z&oly_enc_id=5121H0454478G3Z

Підписатись на наші новини