Десять трендів розвитку E-Commerce в 2020

Короткий огляд трендів розвитку електронної комерції в 2020 році представлений за даними сайту канадської компанії Absolunet – експерта з вивчення досвіду і розвитку електронної комерції з 1999 року. Матеріал готувався до оголошення пандемії, але, можливо, деякі тренди не тільки збережуть свою актуальність, а й проявляться / розвинуться раніше, ніж очікувалося. Незважаючи на те, що мова, в основному, йде про сектор B2C, велика частина тверджень може бути застосована і до B2B сегменту.

  • Занадто велика, щоб збанкрутувати?

Рік, коли Amazon втратила свою «нестримність».Дні, коли Amazon безконтрольно розбивала цілі галузі, вже полічені. У міру зростання «антіамазонскіх» настроїв питання про її монополії звучать все голосніше, а бренди починають сумніватися в цінності і адекватності вартості роботи з Amazon. У листопаді 2019 року Nike оголосив про припинення співпраці з Amazon і видаленні всіх продуктів Nike з платформи. Асоціація AAFA, що представляє понад 1000 брендів, в тому числі Adidas, Gap і Target, звинуватила Amazon в створенні чорного ринку контрафактної продукції. Деякі постачальники, за рекомендацією Walmart, можуть відмовитися від Amazon Web Services. Як заявив Walmart, «не є сюрпризом той факт, що в деяких випадках ми вважаємо за краще, щоб наші самі конфіденційні дані не перебували на платформі конкурента».

  • Торгові центри переживає революцію.

Діджіталізація продовжує впливати на трансформацію форми роботи торгових центрів, в першу чергу приміських. Нове покоління ТРЦ вже працює в напрямку інтерактивності, тобто над створенням взаємодії між зручністю і шопінгом. Починаючи з розміщення коворкінг-просторів і закінчуючи розвагами, а також місцями, де «робота / життя / гра» закладаються в основу місії, замінюючи тим самим застарілу концепцію торгових центрів 20-го століття.

  • Посміхніться! Ваша поведінка в магазині буде взаємопов’язане з вашими онлайн  даними.  

         Off-Line рітейлери долають розрив між онлайновим і фізичним збором даних за  допомогою         

         камер, технології розпізнавання осіб, маячків для стеження, даних з точок продажів (POS) і  

         традиційних цифрових вимірювань і аналітики.

  • Початок логістичних войн.

Швидка і безкоштовна доставка буде розглядатися кожним продавцем. Компанія, яка надала споживачам просто безкоштовну доставку, потім безкоштовну доставку протягом 2 днів, доставку на наступний день і доставку в той же день, наштовхне конкуруючих між собою постачальників на пропозицію тих же послуг, ставши перевізником для своїх покупців. Amazon, яка Prime в 2018 році відправила понад 5 мільярдів посилок, тепер має повітряний флот з 42 літаків і замовила 100 000 електромобілів для доставки своїх посилок.

  • Споживачі починають торгувати своїми персональними даними.

Тепер покупці можуть вибирати ті бренди, яким самі будуть давати доступ до їх конфіденційної інформації. Споживачі знають, що їх дані (пересування в магазині, перегляд в Інтернеті, географічне розташування) використовуються. І вперше вони «сідають за стіл переговорів». Бренди і продавці перейдуть від спроб зібрати якомога більше призначених для користувача даних до участі в обміні цінностями. Наприклад, пристрій компанії Sephora – Color IQ сканує шкіру клієнта і визначає її тон, щоб в подальшому рекомендувати ті продукти, які ідеально відповідають кольору особи покупця. Інформація зберігається в профілі споживача, щоб персоналізувати всі майбутні взаємодії через всі канали продажів.

  • Зростаюче цифрове вплив Китаю.

42% всіх транзакцій електронної комерції в світі відбувається в Китаї, в порівнянні з довше 1% в 2005 році. Зараз це ринок, який більше, ніж в США, Великобританії, Франції, Німеччини та Японії разом узятих. Населення Китаю на «ти» з мобільними гаджетами, що дозволило розвинути технології оплати, розміщення і виконання замовлень, автоматизації та персоналізації зі скаженою швидкістю. У міру розвитку туристичного буму в Китаї туристи привозять з собою не тільки свої мобільні пристрої, а й цифрові звички (наприклад, оплата QR-кодом) і очікування, заохочуючи при цьому продавців у всьому світі переймати і інтегрувати китайські технології, платформи і інтерфейси, що прискорює процес освоєння діджіталізаціі багатьма торговцями.

  • Рік Розподільчих Центрів (Distribution Centers).

 Виконання замовлень, управління замовленнями і логістика є новим полем битви для цифрового споживача. 43% покупців очікують безкоштовну доставку своїх замовлень, і така ж частка очікує отримати посилку протягом максимум 3 днів. Рітейлери і бренди, будь то В2В або споживчі, нарощують свої можливості доставки за допомогою цифрових розподільних центрів, щоб впоратися зі зростаючим попитом на швидке виконання замовлень.

  • Пік рекламних оголошень.

У 2018 році на цифрову рекламу у всьому світі було витрачено 273 мільярдів доларів, що становить 39% всієї реклами в світі. У сукупності Google (Alphabet) і Facebook займають 61% всіх витрат на цифрову рекламу в США, монетизуючи ті 12 годин, які середній американець витрачає щодня на «спілкування» з екранами комп’ютерів, телефонів і інших гаджетів. Стає все дорожче і складніше вплинути на покупців, роздратованих «перериває» рекламою. Американці бачать від 4000 до 10000 оголошень в день (в порівнянні з 500 в 1970-х роках), і «модель переривання» досягає точки насичення, або так званого «Рекламного межі». . Нетрадиційна і, все частіше, що не нав’язується реклама самих брендів стає все більш поширеною. Бренди і продавці створюють контент, про який говорять, одночасно збираючи дані і створюючи прямі зв’язки зі споживачами, замість того щоб покладатися на Amazon, Facebook і Google. Коли латиноамериканська рекламна кампанія AdWords, розроблена для Adidas, випадково перестала працювати, продажу та трафік залишилися без змін.

  •  Доставка в автомобіль, в гараж і в будинок.

Наступним етапом після безкоштовної доставки «в той же день» є доставка товару прямо в багажник вашого автомобіля / в ваш гараж / в ваш холодильник. У міру загострення логістичних воєн перевізники і продавці прагнуть зробити його зручнішим для доставки, заходячи в будинки або машини людей завдяки технології віддаленого доступу. Крім зручності, ці способи доставки спрямовані на те, щоб зробити покупку продуктів простіше, а можливо і безпечніше (наприклад, уникнувши ситуації з талим морозивом або крадіжки цінної речі в магазині або по дорозі додому). За допомогою програми Amazon Key app користувачі можуть віддалено розблокувати свій автомобіль і / або гараж, коли до нього під’їжджає співробітник служби доставки Amazon. Для доставки в гараж або на будинок клієнти використовують Cloud Cam, щоб стежити за доставкою.

  •  Здрастуй, інтерактивна електронна пошта!

В електронній пошті покупці будуть робити все, від вибору розмірів до відкриття меню, вибору квітів, виставлення оцінок і відгуків, тощо Бренди та продавці можуть зробити електронну пошту значно більш інтерактивною, включаючи мультимедійні формати, такі як відео.

https://10ecommercetrends.com/

Підписатись на наші новини