COVID-19 – обмін інформацією та досвідом між учасниками групи Fegime

В кінці минулого тижня (13.03.2020) Томас Гаррат, координатор Fegime по діджіталізаціі, створив платформу, в якій учасники групи Fegime з різних країн стали розміщувати новини своїх компаній, інформацію про те, що відбувається на їхніх ринках, пов’язані з ситуацією, викликаною пандемією вірусу COVID-19. Будь-яка компанія – учасник групи може підключитися до цієї платформи. Нижче фрагмент інформаційного листа від Fegime Іспанія своїм учасникам, присвячене короткого аналізу урядових заходів і рекомендацій щодо ведення бізнесу в умовах пандемії.

 «Після королівського указу № 463/2020 від 14 березня, оголосив стан тривоги у зв’язку з кризовою ситуацією в галузі охорони здоров’я, викликаної вірусом COVID-19, і вимагає негайних і ефективних заходів, ми пропонуємо наступні рекомендації, які необхідно застосувати негайно:

• Дистрибуція продукції для професійного сектора може функціонувати. Різниця між роздрібними (які підпадають під обмеження) і оптовим (які не потрапляють під обмеження) сегментами, в принципі, дозволяє складах електричного і санітарно-технічного обладнання продовжувати функціонувати, оскільки вони не призначені для широкого споживача. Проте, ці обмеження все-таки ставляться до непродовольчих магазинах і великих магазинах DIY, які повинні закритися з 15.03.20.

• Робота компаній повинна розглядатися з урахуванням критерію пропорційності; безпеку і здоров’я співробітників повинні бути в пріоритеті.

• Рекомендуємо скасувати спілкування з клієнтами як на їх об’єктах, так і в своїх офісах, і підтримувати з ними зв’язок за допомогою телекомунікаційних засобів (телефон, пошта, WhatsApp …). Використовуйте соціальні мережі, щоб підтримувати зв’язок з клієнтами.

• Розробіть точні інструкції для перевізників і постачальників щодо можливості використання інфраструктури компанії.

• Прилавки в шоу-румах або аутлетах можуть залишатися відкритими, але, щоб уникнути зараження в зоні прилавка, вхідних і вихідних просторах, використовуйте маски, рукавички, а також встановіть тимчасові прозорі пластикові перегородки. Доступ клієнтів в офіс, склад або адміністративну зону повинен бути заборонений. Запропонуйте клієнтам, які хочуть підійти до прилавка або приїхати в офіс, робити попередні замовлення поштою або по телефону, або через B2B платформу, щоб збір продукції відбувався швидше і з найменшою кількістю контактів, а ще краще запропонуйте доставку на його склад або відразу на об’єкт .

• Рекомендується не брати готівкові платежі і обмежити контакт з клієнтами в зоні обслуговування одним і тим же числом операторів, щоб уникнути скупчення людей, і закликати клієнтів завжди тримати відстань в 1,5 метра. Якщо можливо, рекомендуємо клієнту почекати всередині автомобіля. Запропонуйте клієнтам вимити руки перед тим, як забрати товар.

• Організуйте роботу таким чином, щоб зменшити кількість піддаються впливу працівників, встановіть правила, що дозволяють уникнути і зменшити частоту фізичних контактів між людьми, прийміть такі заходи, як дистанційна робота, гнучкість робочого графіка у відділі або поділ простору.

Вам також слід розглянути план превентивних рекомендацій, що стосуються безпеки і здоров’я ваших працівників, а також пов’язаних з відвідуванням ваших приміщень клієнтів, постачальників і т. Д.

• Щоб уникнути можливих інцидентів при переміщенні працівника на робоче місце або під час виконання ним своїх обов’язків, рекомендується створити документ від самої компанії, який засвідчує, що вказане переміщення безпосередньо пов’язано з його працевлаштуванням, професійною діяльністю або бізнесом.

4th Health protection measures

4. Mери з охорони здоров’я

Ознайомити всіх працівників з рекомендаціями щодо збереження здоров’я. Ви можете перевірити їх на сайті Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я (посилання з текстом на російській мові) https://www.who.int/ru/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/q-a-coronaviruses

• Підготовка доступного для всіх працівників протоколу про дії на робочому місці для встановлення процедурних критеріїв у разі епідемії коронавируса (SARS-CoV-2) на додаток до розробки відповідних заходів, які повинні бути прийняті в такій ситуації.

• Скасування всіх міжнародних поїздок, включаючи особисті (крім найнагальніших і за попереднім погодженням з керівництвом компанії). Обмеження національних або місцевих поїздок тими, які строго необхідні, з пріоритетом використання власного транспортного засобу.

• Закликати працівників уникати використання громадського транспорту, заохочуючи персонал користуватися особистими транспортними засобами або послугами пасажирського транспорту, такими як таксі або VTC (Uber або Cabify).

• Дозволяти і заохочувати віддалену роботу з використанням засобів телекомунікацій на посадах, де це можливо.

• Закликати працівників з симптомами хвороби не приходити на роботу і повідомляти керівництву про свій статус.

• Додайте в достатній кількості дезінфікуючий гель у всіх приміщеннях компанії, зобов’яжемо всіх співробітників дотримуватися суворих правил гігієни,

забезпечте постійне наявність мила в ванних кімнатах і паперових рушників для сушки рук (ні в якому разі не використовуйте звичайні рушники)

• Забезпечте індивідуальне використання будь-якого посуду або робочого інструмента. »

Підписатись на наші новини